Hur bör en effektiv intern kommunikationslösning fungera?

7 viktiga delar du behöver för att få en effektiv intern kommunikationslösning på plats

Att kommunicera allt via mail och file-share är ineffektivt och omodernt. Med moderna verktyg hittar medarbetarna rätt information och blir mer produktiva.

Datum och tid: 18 januari 2018 09:00 - 10:00

Att kommunicera allt via mail, kombinerat med att man lägger dokument på en delad file-share är ett ineffektivt, omodernt och kostsamt sätt att kommunicera.

Med en modern och effektiv intern kommunikationslösning baserad på SharePoint och Office 365 kommer medarbetarna att hitta informationen enklare. De blir mer produktiva och kan minska antalet mail. De vet att det dokument de arbetar i är det som gäller, inte en gammal version. Man kan lämna kaoset i Inkorgen och på den gemensamma file-sharen.

Detta webbinar visar hur ni kommunicerar på effektivast möjliga sätt med verktygen i Office 365 och med ett modernt SharePoint intranät. Skicka ett snabbmeddelande, presentera en PowerPoint på ett möte, dela ut uppgifter i ett projekt, dela ett mötesprotokoll med övriga mötesdeltagare – allt detta kan man göra på bättre sätt än att skicka mail.

Vi kommer att ta upp Skype for business, OneNote, Outlook Groups, Planner, SharePoint, Yammer och Delve.

 

ANMÄL DIG HÄR!