First line support Office

Användarfrågor om hela Office/Office 365

Snabb, kunnig och pedagogisk hjälp när medarbetarna har kört fast eller behöver tips om hur man jobbar smartare.

När man kör fast behöver man få svar direkt för att komma vidare

Vår helpdesk för Office och Office 365 ger era medarbetare snabb hjälp om de frågor som gör att de kört fast. Det kan gälla en rapport i Word, en Excelkalkyl med diagram, en PowerPoint där man vill få till pedagogiska effekter eller de nya samarbetsverktygen i Office 365.  

Vi finns tillgängliga via både Epost och telefon. Supportteknikerna pratar svenska, engelska och finska. Här ser du exempel på frågor och svar.

Kundnöjdhet och ökad produktivitet

Prioritet läggs på kundnöjdhet genom korta svartstider, hög kunskapsnivå och ett pedagogiskt och personligt bemötande.

Vi svarar inte bara på frågan, utan föreslår alternativa lösningar om vi ser att det är ett enklare sätt att få önskat resultat.  

Vårt mål är att era medarbetare ska erhålla nya och värdefulla kunskaper i kontakten med vår användarsupport. På så sätt höjs produktiviteten, arbetsglädjen och kunskapsnivån.

Vad svarar vi på?

Här ser du exempel på frågor och svar!

Fyll i formuläret nedan om du vill veta mer!