First line support Office

Användarfrågor om hela Office/Microsoft 365

Snabb, kunnig och pedagogisk hjälp när medarbetarna har kört fast eller behöver tips om hur man jobbar smartare.

När man kör fast behöver man få svar direkt för att komma vidare

Vår helpdesk för Office och Microsoft 365 ger era medarbetare snabb hjälp om de frågor som gör att de kört fast.

En pedagogisk och användarnära support

Det kan gälla en rapport i Word, en Excelkalkyl med diagram, en PowerPoint där man vill få till pedagogiska effekter eller de nya samarbetsverktygen i Microsoft 365.  

Vi finns tillgängliga via både Epost och telefon. Supportteknikerna pratar svenska och engelska.  

Kundnöjdhet och ökad produktivitet

Prioritet läggs på kundnöjdhet genom korta svartstider, hög kunskapsnivå och ett pedagogiskt och personligt bemötande.

Vi svarar inte bara på frågan, utan föreslår alternativa lösningar om vi ser att det är ett enklare sätt att få önskat resultat.  

Vårt mål är att era medarbetare ska erhålla nya och värdefulla kunskaper i kontakten med vår användarsupport. På så sätt höjs produktiviteten, arbetsglädjen och kunskapsnivån.

Exempelfrågor

  • Hur hindrar jag mötesdeltagare att ta över mötet i Teams?
  • Hur gör jag ett diagram i Excel på celler som är utspridda?
  • Hur får jag till en zoomningseffekt i PowerPoint?
  • Teams uppför sig konstigt. Finns det någon fix jag kan testa?
  • Jag vill skriva ut några sidor i mitt Word-dokument på bredden, men inte alla.

Fyll i formuläret nedan om du vill veta mer!