Webbinarieserie i fyra delar

Nya hybrida arbetssättet - så lyckas ni

För många är numera arbetsplatsen fördelad till mer än ett ställe. Ena dagen vid kontorets skrivbord. Nästa dag i en fåtölj hemma. Några träffas i grupp på plats medan andra kollegor kopplar upp sig på distans. Det hybrida arbetssättet är här för att stanna.

Flexibiliteten erbjuder nya möjligheter och fördelar, samtidigt som det uppstår nya utmaningar att lösa. Lyckligtvis finns det smarta lösningar med hjälp av både digitala verktyg och nya metoder för att arbeta rätt och mer effektivt.

Microsoft 365 som starkt stöd

Du kommer att få med dig användbara tips och råd, samt praktisk vägledning för hur de digitala verktygen i Microsoft 365 kan stödja det hybrida arbetssättet i din organisation.

Innehållet passar alla som arbetar på distans eller i en hybrid miljö och särskilt för dig som leder eller vill växa till en större roll inom det hybrida arbetet.

Fyra webbinarier

Innehållet är uppdelat i fyra olika områden som tillsammans ger er förutsättningarna för att lyckas med ert hybrida arbete.

  1. DU

    – optimera ditt digitala arbete, 30 minuter, 2 november

  2. GRUPPEN

    – samarbeta och kommunicera, 30 minuter, 9 november

  3. LEDAREN

    – kontrollen och viktiga rollen, 30 minuter, 18 november

  4. MÖTET

    – tipsen som inkluderar och maximerar effekt, 30 minuter, 23 november

Emelie Tidblad och Henrik Lindvall

Emelie och Henrik har båda mångårig erfarenhet av digitala förändringsprojekt. Med deras breda kunskap inom IT och pedagogik leder och stödjer de dagligen organisationer genom deras utmaningar. 

Pris

495 kr för samtliga webbinarier. Ingen fara om du inte kan delta vid varje tillfälle. Webbinarierna spelas in och du kan ta del av alla i efterhand.

Bokning

Klicka här för bokning!